انواع پنجره ریلی با درجه کیفی بالا

پژوهشگران بر این باورند که پنجره ها نقش بسزایی در آرامش، کیفیت زندگی، ایمنی بنا و زیبایی ساختمان ها دارند. درب و پنجره دوجداره تولید شده در شرکت ما از نظر استحکام، مناسب بودن قیمت، زیبایی و تنوع رنگ از بهترین ها میباشد. محصولات ما در مقابل اشعه نور خورشید نفوذ ناپذیر هستند و در بلندمدت نیز از شفافیت و کیفت رنگ آنها کاسته نمیشود. صداهای بلند برای گوش انسان مضر میباشند و سبب اذیت و آزار میشوند. پنجره آلومینیوم ترمال بریک در چیتگر یکی از محصولاتیست که میتواند از ورود اصوات و حتی گرد و غبار جلوگیری کند و سلامتی را به شما هدیه دهد.

 

 

پنجره دوجداره تولید شده در شرکت ما با پروفیل های باکیفیت و توسط به روز ترین دستگاه ها ساخته شده است.

 

 

 

 

 

اطلاعات بیشتر درباره ما
پنجره دوجداره در چه متریال هایی ساخته میشود؟چه عواملی در قیمت اثرگذار است؟آیا پنجره بالینکو به تمامی نقاط کشور ارسال انجام میدهد؟
آلومینیوم و یو پی وی سیرنگ پروفیل ابعاد کتیبه ها و…ما محصولات دلخواهتان را به هر کجا که بخواهید ارسال میکنیم

 

 

 

 

 

مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد میدهیم:

 

 

 

 

 

 

  • یو پی وی سی

 

 

 

 

 

 

 

پنجره دوجداره با قیمتی منصفانه و خدمت پس از فروش

 

 

شرکت ما افتخار دارد که با استفاده از خطوط پیشرفته تمام توماتیک درب و پنجره هایی با کیفیتی بالا و متناسب سلایق مشتریان خود را تولید میکند. ما با درا بودن نیروهای حرفه ای و تولید انواع شیشه ها و پروفیل های درجه یک در تمامی شهر های کشور حضوری فعال داریم.امروزه به علت گرایش مردم به صرف جویی در مصرف انرژی، استفاده از درب و پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc مورد توجه بسیاری از کشور ها قرار گرفته است. پنجره دوجداره در متل قو میتواند برای پروژه های ویلایی این منطقه بسیار مناسب باشد.

 

 

 

 

 

 

مزایای استفاده از درب و پنجره upvc شرکت ما :

 

 

  • در مصرف انرژی تا میزان ۴۰ درصد صرفه جویی میشود.

 

  • در برابر اشعه های ماورا بنفش مقاوم است.

 

  • به دلیل درزبندی کامل آلودگی و گرد و غبار به داخل ساختمان راه نمیابد.

 

  • نیاز به تعویض و رنگ آمیزی ندارد.

 

  • طرح پنجره ها و بازشو ها متنوع میباشد.

 

ما به صورت حرفه ای هر نوع پنجره upvc در کرج و سایر نقاط کشور را برای شما تولید و نصب خواهیم کرد.

 

 

 

زیبا ترین پنجره ثابت با کیفیتی بالا

زیبا ترین پنجره ثابت با کیفیتی بالا یکی از محصولات ساختمانی است که میتواند با صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی شما را در کاهش هزینه های خانه کمک کند.

 

 

 

 

ویژگی های پنجره دوجداره آلومینیوم جدید را بیشتر بشناسید

 

 

امروزه پنجره ها مدرن تر و به روز شده اند و ما در این قسمت به شما برخی از تغییراتی که اینپنجره ها نسبت به گذشته داشته اند را توضیح خواهیم داد. همچنین شما میتوانید جدید ترین پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج را از ما تهیه کنید و خیال خود را از بابت لوکس و زیبا بودن پنجره های بنای خود راحت گردانید.

 

 

 

 

 

 

مزیت های نسل های جدید:

 

 

ما در این قسمت برخی از مزیت های نسل جدید را ببرای شما شرح میدهیم. برای خرید پنجره دوجداره در قزوین و دیگر استان ها با ما تماس بگیرید.

 

  • در پروفیل های جدید جاهایی برای تخلیه آب و رطوبت بین چهارچوب و لنگه وجود دارد. در نتیجه نیازی بهع ایجاد سوراخ در پنجره نمیباشد.

 

  • در سیستم های جدید میتوان از شیشه های دو و سه جداره استفاده کرد که در نتیجه از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری میشود.

 

  • در انواع جدید میتوان چهارچوبی برای توری ها نصب کرد. پیشنهاد میکنیم همیشه پنجره upvc در کیش و هر جای دیگر را به همراه توری آن تهیه کنید.

 

 

باکیفیت ترین پنجره تک حالته

ما برترین و باکیفیت ترین پنجره تک حالته را برای شما تولید میکنیم و شما را در یک انتخاب رضایت بخش یاری خواهیم کرد.

 

 

 

نحوه تمیز کردن پنجره دوجداره کشویی را به شما خواهیم گفت

 

 

یکی از مهمترین بخش های هر خانه ای شیشه ها و پنجره های آن میباشد.در حقیقت شیشه ها و پنجره ها راه ورود نور به داخل خانه و همچنین راه ارتباطی بین داخل و خارج منزل میباشند. تمیز کردن شیشه ها و پنجره های دوجداره مخصوصا از قسمت بیرونی یکی از کار های سخت و دشوار به حساب می آید.. در این قسمت میخواهیم تا علاوه بر راه های مختلف تمیز کردن شیشه ها و پنجره ها شما را با برخی محلول ها و مواد طبیعی برای تمیز کردن این بخش مهم ساختمان آشنا کنیم.

 

 

 

 

 

 

۱- با ویترای زیبایی را به خانه بیاورید (کرجی ها بخوانند) :

 

 

یکی از راه های زیبا کردن پنجره ها استفاده از ویترای میباشد. شیشه ویترای در کرج و نیز در سراسر دنیا برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده میشود و میتواند ظاهر هر ساختمانی را زیبا و شیک گرداند. ما به شما پیشنهاد میدهیم برای تمیز کردن شیشه های ویترای خود نیز این قسمت را مطالعه کنید.

 

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای یکی از زیباترین محصولات ساختمانی است که میتواند دکوراسون منزل شما را متحول کند. برای تهیه بهترین ویترای ها با ما تماس بگیرید.

 

 

۲- روش های تمیز کردن پنجره دوجداره وین تک :

 

 

تکنولوژی و فناوری همواره زندگی انسان را متحول و ما را در داشتن یک زندگی راحت تر کمک کرده است. شما میتوانید از وسایل و ابزار به روز در تمیز کردن استفاده کنید. همچنین اگر دسترسی به این وسایل ندارید میتوانید به روش های قدیمی به شستن شیشه ها بپردازید. بنابر این دو روش برای تمیز کردن وجود دارد. یکی از روش ها روش مدرن یا به روز و دیگری نیز روش سنتی یا قدیمی میباشد. شما میتوانید از این دو روش برای تمیز کردن پنجره دوجداره در شهریار و سایر نقاط کشور استفاده کنید.

 

 

 

 

 

  • روش سنتی یا قدیمی:

 

 

در این روش شیشه ها به صورت دستی شست و شو میشود و افراد از وسایل سنتی برای این کار استفاده میکنند. بنابر این شما نیاز به وسایلی همچون جهارپایه، روزنامه، ظرف آب و… دارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • روش به روز یا مدرن:

 

 

در این روش میتوانید از وسایل روز دنیا برای شست و شوی شیشه ها و پنجره ها استفاده کنید.به طور مثال شما میتوانید به کمک بخارشوی اقدام به  تمیز کردن کنید. با توجه به اینکه بخارشوی از بخار آب استفاده میکند برای شستن شیشه ها مناسب میباشد. زیرا بخار آب لکه ای را بر روی شیشه نمیگذارد و کاملا آن را تمیز میکند. شما میتوانید از بخارشوی برای شست و شوی توری پلیسه در کرج و سایر نقاط کشور نیز استفاده کنید.

 

پنجره دوحالته

پنجره دوحالته یکی از پرمصرف ترین نوع پنجره ها میباشد و برای بسیاری از فضاها از جمله محیط های کوچک مناسب میباشد.

 

 

 

با مراحل تمیز کردن پنجره دوجداره دست دوم آشنا شوید

 

 

برای تمیز کردن اصولی پنجره ها مراحلی را باید انجام دهید که ما در این قسمت برای شما شرح خواهیم داد. شما میتوانید انواع پنجره upvc در شهریار را نیز طبق این مراحل تمیز کنید.

 

 

 

 

 

 

۱- آماده کردن وسالی مورد نیاز :

 

 

پیش از اینکه کاری را انجام دهید سعی کنید وسایل مورد نیاز خود را فراهم کنید. این کار باعث میشود تا در هنگام تمیز کردن به دنبال وسایل نمورد نیاز خود نگردید و با آرامش بیشتری کار را انجام دهید. برخی از وسایل مورد نیاز عبارتند از : پارچه تمیز، چهارپایه، مواد شوینده، روزنامه و …

 

 

 


  • ارتباط مستقیم با مدیریت


    ۰۹۱۲۲۶۳۶۴۰۰


  • مقاوم ترین پروفیل ها


    استحکام پروفیل ها تضمینی است


  • خدمات فول آپشن


    با ما خاطرتان آسوده است


 

 

 

 

۲- لبه ها:

 

 

ابتدا قبل از تمیز کردن شیشه ها لبه ها را تمیز کنید. در این لبه ها ممکن است حشرات کوچک و گرد و خاک زیادی جمع شده باشد که اگر ابتدا آنها را تمیز نکنید ممکن است کار شما را خراب کنند. شما میتواند به وسلیه جارو برقی این لبه ها را تمیز کنید. اگر میخواهید پنجره upvc در گلشهر و سراسر کشور را تمیز کنید سعی کنید از لبه ها شروع کنید.

 

 

 

۳- گرد و غبار روی شیشه پنجره دوجداره هافمن را پاک کنید:

 

 

یکی از مراحل مهم تمیز کردن گرفتن گرد و غبار روی شیشه ها میباشد. این مرحله میتواند شما را کمک کند تا به بهترین شکل تمیز کنید. با استفاده از یک دستمال نمناک میتوانید غبار روی شیشه ها را بگیرید.

 

 

پنجره آکاردئونی

شما میتوانید بهترین پنجره آکاردئونی را با مرغوب ترین متریال هایی همچون آلومینیوم و یو پی وی سی از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

۴- لکه را از بین ببرید :

 

 

بعد از اینکه گر و غبار شیشه را گرفتید باید لکه های سختی که روی شیشه وجود دارد را پاک کنید. این کار کمی سخت است اما میتواند کار شما را راحت تر کند. قسمت بیرونی پنجره چون در معرض گرو غبار و باران و فضولات پرندگان است میتواند لکه هایی را بر روی شیشه ایجاد کند. یکی از راهکار های افراد برای از بین بردن لکه های پنجره دوجداره در شهرک زعفرانیه استفاده از مواد شوینده در این منطقه است.

 

 

 

 

 

 

 

۵- تمیز کردن شیشه و سپس خشک کردن آن:

 

 

در مرحله آخر مقداری شیشه شوی اسپری کنید و با اسفنج شیشه را پاک کنید. سپس با استفاده از یک دستمال پنجره را خشک کنید. بسیاری از افراد از روزنامه برای خشک کردن شیشه ها استفاده میکنند. مرحله خشک کردن شیشه باید سریع انجام شود تا ردی از خیسی بر روی شیشه نماند. همچنین تمامی مراحل تمیز کردن پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کیش و سایر نقاط با آب و هواهای مختلف نیز به همین صورت میباشد.

 

 

 

 

اگر به دنبال تعویض پنجره های قدیمی هستید متخصصین ما با توجه به تجربه و مهارت بالایی که دارند می توانند تمامی پنجره های شما را بدون تخریب با جدیدترین پنجره ها تعویض کنند.

 

 

 

 

دوجداره و سه جداره چه تفاوتی دارند؟

 

 

شما می توانید با توجه به کاربری های ساختمان خود از انواع پنجره دوجداره و سه جداره فروشگاه ما استفاده کنید مشاورین ما در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستند و شما را راهنمایی می کنند. ما در این قسمت به برخی از تفاوت های پنجره های دوجداره و سه جداره اشاره می کنیم :

 

  •  سه جداره به دلیل ساختار و ماهیتشان عایق صوتی قوی تری نسبت به پنجره های دوجداره هستند و کارایی متفاوت تری نسبت به دوجداره ها دارند. پنجره های دوجداره برای ساختمان ها و شرایط معمولی بسیار مناسب می باشند و احتیاجی به استفاده از پنجره های دوجداره نمی باشد.

 

  •  سه جداره در محیطی با آلودگی صوتی بسیار بسیار بالاتر از حد نرمال استفاده می شوند مثلاً در فضاهایی همچون کار خانه ها و ساختمان های نزدیک به استادیوم ها برای کنترل سر و صدا ها از این نوع پنجره ها استفاده می کنند.

 

  • علاوه بر عایق صوتی بودن بسیار بالای سه جداره این محصولات عایق حرارتی بسیار بالایی نیز می باشند و می توانند دمای محیط را به خوبی حفظ کنند.

 

 

جدیدترین پنجره کشویی با قیمتی مناسب

با ما تماس بگیرید تا به شما بگوییم پنجره دوجداره چگونه از هدر رفتن گرما جلوگیری می کند.

 

 

 

محصولات خود را در استان تهران از کجا تهیه کنیم؟

 

 

یکی از محصولات بسیار مهم و استراتژیک در صنعت ساختمانی پنجره ها می باشند. مهندسین و معماران استان تهران همواره به دنبال بهترین محصولات برای پروژه های خود می باشند. شما می توانید انواع این دسته از محصولات را از فروشگاه ما تهیه کنید و خیال خود را از بابت کیفیت پروژه های خود آسوده گردانید. ما انواع پروفیل ها و همچنین مرغوب ترین پروفیل هافمن در تهران را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 

 

 

 

 

۱- محصولات ما در مناطق مختلف استان تهران:

 

 

  • ولنجک:

 

 

اگر به دنبال انواع پنجره یو پی وی سی در ولنجک می باشید می توانید برترین نوع آن را از ما تهیه کنید ما با دارا بودن نیروهای مجرب و حرفه ای توانسته‌ایم زیباترین و درجه یک ترین ها را برای مشتریان خود تولید کنیم زیرا یکی از قسمت های مهم هر بنا هستند و یکی از راه های ارتباطی با دنیای بیرون هستند و باید عایق حرارتی و صوتی مناسبی باشند.

 

 

 

 

  • سوهانک:

 

 

هافمن یکی از برندهای محبوب در استان تهران است که محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. شما می توانید با استفاده از پنجره هافمن در سوهانک خانه خود را عایق بندی کرده و از ورود صداهای مزاحم به منزل جلوگیری نمایید. هافمن از برند هاییست که در سال های اخیر به دلیل کیفیت بالای پروفیل های تولیدی اش طرفداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری از مهندسین این برند را به سایر برند ها ترجیح میدهند.

 

 

 

 

 

  • سعادت آباد:

 

 

پروفیل های ویستابست یکی از درجه یک ترین پروفیل های موجود در بازار می باشند. این محصولات می توانند در انواع رنگ ها و به سلیقه مشتریان تولید شوند. ما انواع پروفیل ویستابست در سعادت آباد را به رنگ دلخواه شما تولید خواهیم کرد و شما را در داشتن یک دکوراسیون دلخواه یاری می کنیم. اگر به استحکام منزل خود در برابر زلزله و طوفان می اندیشید و به آن اهمیت میدهید. پروفیل های ویستابست یکی از مقاوم ترین های موجود در بازار میباشند.

 

 

 

تولید انواع توری کشویی

ما با تولید انواع توری کشویی شما را در داشتن یک پنجره مجهز و کامل یاری خواهیم کرد و شما میتوانید با استفاده از این محصول در هر فصلی پنجره ها را با خیال راحت باز کنید.

 

 

 

۲- توری پلیسه در تهران و پنجره دوجداره اقساطی متناسب با استاندارد های جهانی (مخصوص تهرانی ها ):

 

 

یکی از بخش‌های مهم هر پنجره ای توری آن می باشد. توری ها کمک می کنند تا با خیال راحت در هر فصلی از سال خروجی ها را بتوانیم باز کنیم. شما می توانید با استفاده از توری پلیسه در تهران و سایر استان های کشور از ورود حشرات موذی به داخل خانه جلوگیری نمایید. ضمناً این توری ها قابلیت شستشو دارند و دارای عمر طولانی می باشند که استفاده از آنها را بسیار راحت کرده است.

 

 

 

 

 

 

سر و صدا در استان قم و راه حلی برای آن

 

 

بسیاری از ساکنان استان قم از سر و صدای ماشین ها محیط اطراف منزل شان گلایه‌مند هستند. آنها میگویند سر و صدای زیاد آرامش آنها را هم ریخته است و کودکان را در بسیاری از اوقات روز بی خواب می کند. با توجه به این اظهارات می توان گفت یکی از راه های نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان پنجره ها می باشند. بنابراین سعی کنید پنجره های با کیفیت بالا نصب کنید تا آرامش به منزل شما بازگردد. چند جداره بودن پنجره ها و وجود گاز آرگون بین شیشه ها میتواند به صورت کامل از ورود هر گونه صدایی به داخل منزل شما جلوگیری کند.

 

 

 

 

 

 

پروفیل یو پی وی سی در کاشان و قم را از کجا تهیه کنیم

 

 

اگر برای منزل و ساختمان خود و یا حتی برای محل کار خود به دنبال پنجره دوجداره در قم و کاشان می باشید. میتوانید این محصولات را در دو متریال یو پی وی سی و آلومینیوم از فروشگاه های ما تهیه نمایید. ما این محصولات را بدون واسطه و حتی در رنگ های مختلف برای شما آماده خواهیم کرد. شما میتوانید این محصولات را به همراه شیشه های رنگی نیز سفارش دهید تا فضای شاد و فرح بخشی را به وسلیه این نوع از شیشه ها برای خود و خانواده محترمتالن فراهم کنید. اگر در انتخاب رنگ و نقش این نوع شیشه ها تردید دارید. ما شما را به صورت رایگان راهنمایی میکنیم تا بهترین انتخاب را متناسب با معماری و روحیه افراد خانواده انتخاب کنید.

 

 

 


آیا پروفیل ها در رنگ های مختلف تولید میشوند؟


شما میتوانید پنجره های خود را با رنگ دلخواه سفارش دهید


آیا مقاومت پنجره های یو پی وی سی مناسب است؟


بله این نوع از پنجره ها هم در برابر ضربه و هم در برابر زلزله از خود مقاومت بالایی نشان میدهند


آیا یو پی وی سی ها در برابر آتش شعله ور میشوند؟


خیر این پنجره ها بر خلاف پنجره های قدیمی در دماهای بسیار بالا فقط تغییر حالت میدهند و اتفاقات ناشی از آتش سوزی را کاهش میدهند


8 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *