پنجره هلالی در گلبرگ | پنجره بالینکو

پنجره دوجداره خم و هلالی یکی از مهمترین قسمت های معماری در طول تاریخ بوده است که به بسیاری از بناها زیبایی و ظرافت را هدیه می‌دهد. استفاده از طراحی منحنی وار به یکی از بخش های جذاب در معماری های سنتی و معاصر تبدیل کرده است. به همین علت بسیاری از سازندگان همواره به دنبال بهترین نوع این محصول هستند. اگر شما هم به دنبال پنجره upvc و یا آلومینیومی از نوع قوسی یا هلالی میباشید میتوانید بهترین نوع آن را از شرکت پنجره بالینکو تهیه نمایید. ما برترین نوع این محصول را با مرغوب ترین متریال ها برای شما عزیزان تولید میکنیم و در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

 

زیباترین نوع پنجره دوجداره خم و هلالی را می‌توانید متناسب با معماری ساختمان خود از ما تهیه کنید

 

 

مطالب زیر میتواند شما را در خریدی ایده آل کمک کند :

 

 

  • شما میتوانید از مدرن ترین پروفیل های خم را در برندهای مختلف تهیه کنید.

 

 

 

 

  • با بهترین درب قوس دار میتوانید زیبایی نمای خود را تکمیل کنید.

 

 

 

 

پنجره دوجداره خم و هلالی را مستقیما از کارخانه تهیه کنید

 

 

بسیاری از ساختمان ها امروزه دارای بخش های منحنی و هلالی در بخش های مختلف خود هستند. این نوع از محصولات دارای تاریخچه ای غنی هستند و در تمدن های مختلف استفاده می‌شدند. این نوع از پنجره ها میتوانند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند تا از آن استفاده کنید.

 

 

 

پنجره قوسی در اسماعیل آباد | پنجره بالینکو

جدید ترین پنجره قوسی در تهران و سایر نقاط کشور را فقط با یک اشاره سفارش دهید

 

 

تاریخچه ای کوتاه از این محصولات

 

 

این محصولات در معماری کلیساها رایج بوده است و در کاخ های بزرگ نیز از این مدل استفاده می‌شود. امروزه پنجره دوجداره در تهران به صورت قوسی در متریال های مختلف از چوبی تا upvc و آلومینیوم استفاده می‌شود. ما این کالاها را با متریال های درجه یک و بین المللی برای شما سروران تولید میکنیم تا دیگر نگران کیفیت آن نباشید.

 

 

 

 

چه شیشه هایی در این محصول به کار میرود؟

 

 

در این محصولات می‌توان از شیشه های متفاوتی استفاده کرد که در این قسمتی برخی از این موارد را برای شما نام میبریم تا متناسب با ساختمان خود از آنها بهره مند شوید:

 

 

۱- شیشه رنگی در تهران

 

۲- رفلکسی

 

۳- مات یا بافت دار

 

۴- و…

 

 

 

 

 

 

 

مزایای اصلی این کالا را بشناسید

 

 

این کالاها مزایای بسیاری دارند که در ادامه برخی از این فواید را برای شما شرح خواهیم داد تا اطلاعات مفیدی برای انتخاب بهتر در اختیار داشته باشید. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید و حتی به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

۱– نور و دلگشایی 

 

 

یکی از مزایای پنجره های قوس دار و آرکی این است که حس باز بودن فضا را به افراد القا می‌کند و همچنین نور بیشتری را وارد فضای منزل می‌کند. بنابراین نور طبیعی بیشتری وارد منزل می‌شود و سبب میشود اتاق روشن تر و جذاب تر شود و افراد دارای روحیه بهتری شوند.

 

 

 

شیشه ضدضربه در چهارباغ | پنجره بالینکو

برترین شیشه مقاوم در برابر ضربه را میتوانید از ما و به صورت مستقیم تهیه کنید

 

 

 

۲- زیبایی و نقشی خاص

 

 

از دیگر فوایدی که این کالاها دارند می‌توان به زیبایی و نقوش دلربای آنها اشاره کرد. آنها می‌توانند دکوراسیون داخلی و خارجی منازل شما را متحول کنند به طوری که ساختمانتان چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. برای تهیه پروفیل درب و پنجره آبایان در تهران به صورت آرکی یا هلالی میتوانید به راحتی و به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

مشاوره لازم دارید؟

😊 اگر برای خرید محصول مورد نظر خود به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید 😊

🌸 مشاورین ما در هر زمانی آماده هستند تا به صورت تخصصی و رایگان شما را راهنمایی کنند 🌸

 

 

۳- تغییر ظاهری اندازه اتاق

 

 

این نوع پنجره های قوسی به دلیل طراحی خاص میتوانند در اندازه اتاق آن هم به صورت ظاهری تاثیر داشته باشند. برای مثال زمانی که شما پنجره دوجداره خم و هلالی یا آرکی را به صورت باریک یا دراز برای اتاق خواب نصب میکنید چشم بیننده را همراه با خود میکشد و شخص تصور میکند ارتفاع سقف اتاق بلند است و احساس بهتری به او دست میدهد. به همین دلیل اتاق دلباز تر جلوه مینماید.

 

 

 

شیشه سنتی در شهرک بنفشه | پنجره بالینکو

استفاده از شیشه رنگی با طرح دلخواه میتواند درب و پنجره های هلالی شما را زیباتر گرداند

 

 

 

چرا باید محصول خود را از پنجره بالینکو خریداری کنیم؟

 

 

یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت شود خرید محصول از یک فروشگاه معتبر و با سابقه میباشد. به همین علت ما به شما پیشنهاد میکنیم کالای مورد نظر خود را از هر جایی خریداری نکنید. زیرا کالای تقلبی در بازار به شدت افزایش پیدا کرده است. شما میتوانید به راحتی هر نوع پنجره ای را با هر برندی که میخواهید مستقیما از کارخانه پنجره بالینکو خریداری کنید. همچنین میتوانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش یا کارخانه محصولات مورد نظر خود را از ما خریداری کنید.

 

 

 

 

 

تولید انواع برندها با طراحی خاص همراه با ضمانت نامه

 

 

اگر به دنبال برند خاصی هستید و نمیدانید اصیل ترین و مرغوب ترین نوع آن را از کجا تهیه کنید ما در کنار شما هستیم. ما تولیدکننده پنجره دوجداره در سراسر کشور هستیم و محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر مینماییم. شما میتوانید به راحتی و بدون واسطه محصول خود را از ما خریداری کنید. ما محصولات خود را به همراه گارانتی در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

 

شیشه پرده دار در شهرک منظریه | پنجره بالینکو

برترین و مرغوب ترین شیشه پرده دار را میتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن سفارش دهید

 

 

 

سخن نهایی

 

 

در آخر باید بگوییم که پنجره های قوس دار همواره مورد توجه سازندگان برتر بوده اند و جزء جدایی ناپذیر معماری میباشند. ما همواره به شما پیشنهاد میکنیم این محصولات را در برندهای معروف و معتبر خریداری کنید. برای مثال درب و پنجره وین تک در تهران و لواسان یکی از برترین ها در این صنعت میباشد که شما میتواند آن را به راحتی و مستقیما از ما خریداری کنید تا هم از کیفیت آن مطمئن بااشید و هم هزینه کمتری پرداخت نمایید.

 

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *