پنجره دوجداره در ازمیر | پنجره بالینکو

صادرات درب و پنجره دوجداره به ترکیه یکی از برنامه های ویژه ما میباشد. ما این خدمت را ارئه میدهیم تا مهندسینی که در این کشور مشغول به ساخت و ساز میباشند و حتی بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند بتوانند از قیمت های مناسبی برخوردار باشند. ما محصولات خود را  بدون واسطه برای شما عزیزان ارسال میکنیم و به همین دلیل قیمت کالاهای ما نسبت به سایر محصولات موجود در بازار به صرفه تر میباشد. همچنین تمامی سفارشات به همراه گارانتی ( ضمانت نامه ) ارسال میشوند تا خریداران در کیفیت فوق العاده تولیدات ما هیچگونه تردیدی نداشته باشند. درب و پنجره upvc و نوع آلومینیومی این محصولات را با برترین متریال ها برای شما تولید خواهیم نمود.

 

 

صادرات درب و پنجره دوجداره به ترکیه را بدون واسطه و با قیمتی مناسب برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

 

 

 

  • شیشه رنگی در آنکارا

 

 

  • درب چندجداره در ترکیه

 

 

صادرات درب و پنجره دوجداره به ترکیه به صورت مستقیم

 

بسیاری از کالاها در نقاط مختلف جهان بین کشورهای مختلف تجارت میشود و مورد استفاده قرار میگیرد. در بیشتر موارد کالاهایی که از یک کشور به کشور دیگر صادر میشود به صورت غیر مستقیم ارسال میگردد. یعنی شرکت تولیدکننده کالا را به واسطه ها و توزیع کننده ها میفروشد و آنها کالای مورد نظر را صادر میکنند. اما این کار مضرات زیادی دارد که ما به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. اگر قصد خرید پنجره آلومینیوم ترمال بریک در تهران و صادرات آن به کشورهایی همچون ترکیه را دارید با ما همراه شوید.

 

 

 

پنجره دوجداره در آنکارا | پنجره بالینکو

انواع پروفیل های معتبر در ترکیه را از فروشگاه های ما تهیه نمایید

 

 

۱- افزایش قیمت

 

افزایش قیمت یکی از تبعاتیست که با ورود واسطه ها به هر حوزه ای گریبان گیر مصرف کننده میشود. به همین جهت هرچه زنجیره واسطه ها کوتاه تر شود قیمت ها میتواند بیشتر کاهش یابد. خرید مستقیم از تولیدکننده ایده آل ترین حالت ممکن میباشد و به میزان چشمگیری هزینه ها را کاهش میدهد. برای خرید پنجره دوجداره در کرج و سایر شهر های ایران و ترکیه میتوانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

۲- عدم حمایت از تولیدکنندگان

 

با خرید غیر مستقیم در واقع شما بین تولیدکننده پنجره دوجداره و واسطه ها و دلالان دست به انتخاب واسطه ها زده اید. با این انتخاب هم هزینه بیشتری پرداخت میکنید و هم هیچگونه حمایتی از تولیدکنندگان انجام نداده اید. به این ترتیب بسیاری از این کارخانه ها با ضررهای متعددی رو به رو میشوند.

 

 

 

پنجره لولایی در ازمیر| پنجره بالینکو

برترین پنجره لولایی در آنکارا و سایر نقاط ترکیه را از ما بخواهید

 

 

۳- امکان خرید محصول تقلبی

 

زمانی که شما کالایی را به صورت غیر مستقیم خریداری میکنید در واقع این ریسک را پذیرفته اید که ممکن است جنس خریداری شده اصل نباشد. بنابراین اگر میخواهید خطر تقلبی بودن کالای خریداری شده خود را به صفر برسانید و محصولی صد در صد اورجینال و اصل خریداری کنید آن را به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری نمایید. صادرات شیشه رنگی و سنتی به امارات و سایر کشورهای همسایه از خدماتیست که گروه تولیدی ما بدون واسطه و با افتخار برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

 

 

 

 

 

۴- نبود پشتیبانی مناسب

 

از دیگر مضرات خرید غیر مستقیم کالاها نبود پشتیبانی مناسب میباشد. گاها بسیاری از دلالان و واسطه ها بعد از پرداخت هزینه کالا و نصب محصولات دیگر پاسخگوی مشتریان نیستند. این یکی از نکاتیست که باید به آن توجه داشته باشید. بسیاری از واسطه ها نیز شماره هایی را برای پشتیبانی در اختیار مشتریان قرار میدهند که اصلا پاسخگو نمیباشند. بنابراین محصول خود را از کارخانه معتبر که پشتیبانی قدرتمندی دارد خریداری نمایید. پروفیل درب و پنجره آبایان در تهران و شهر های مختلف ترکیه از محصولات با کیفیتیست که میتوانید آن را از فروشگاه ما تهیه نمایید.

 

 

 

پنجره وین تک در آدانا| پنجره بالینکو

لوکس ترین پنجره وین تک در استانبول با ارسال در سریع ترین زمان ممکن

 

 

۵- کاهش حجم سبد خرید

 

اگر شما به صورت غیر مستقیم بخواهید کالایی را خریداری کنید چون هزینه ها بالاتر است میتوانید کالاهای کمتری خریداری کنید. اما اگر به صورت مستقیم و با هزینه کمتر خریداری کنید میتوانید حجم بیشتر و کالاهای بیشتر خریداری کنید. صادرات درب و پنجره دوجداره به ترکیه یکی از خدماتی است که ما به صورت مستقیم برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

 

 

360

اگر به مشاوره نیاز دارید و از طریق وبسایت با ما آشنا شده اید ما ۳۶۰ ثانیه مشاوره رایگان را به شما هدیه میدهیم که میتوانید برای استفاده از این فرصت طلایی با ما تماس حاصل نمایید

 

 

موانع تجارت و صادرات به کشورهای مختلف را بشناسید

 

امروزه با گسترش تجارت های جهانی و بازاریابی بین الملل می‌توان گفت راه ورود به بازار جهانی هموارتر شده است. اما موانعی نیز وجود دارند که صادرات و تجارت جهانی را با کندی رو به رو کرده است که به آنها اشاره خواهیم کرد. برای اطلاع از موانع تجارت درب و پنجره لیفت اند اسلاید در تهران و سایر نقاط کشورهای همسایه همراه ما باشید.

 

 

 

تعرفه ها چالشی برای تجارت

 

تعرفه ها در واقع همان عوارض و مالیاتی می‌باشند که برای ارسال یک کالا به کشور دیگر باید پرداخت شوند. در صورت عدم پرداخت تعرفه ها یک شرکت نمی‌تواند محصولات خود را به کشور مقصد صادر کند. پنجره وین تک در تهران و لواسان یکی از محصولاتیست که توسط بسیاری از مهندسین کشور های همسایه خریداری میشود و به کشور های مقصد صادر می‌شود. برای ارسال این محصولات لازم است که از تعرفه ها با خبر شوید.

 

 

پنجره لولایی در مرسین| پنجره بالینکو

جدیدترین پنجره در ازمیر با کیفیتی ماندگار و ضمانت نامه

 

 

سهمیه ها

 

بسیاری از کشور ها ورود برخی از کالاها را محدود می‌کنند. در واقع یعنی برای وارد کردن برخی از کالاها محدودیت ایجاد می‌کنند و نمی‌گذارند بیش از حد مجاز محصول وارد کنند. اگر در کشور های همسایه زندگی می‌کنید و به پنجره هافمن در کرج و هشتگرد نیاز دارید و می‌خواهید این محصول را صادر کنید حتما بخش سهمیه های کشور خود را چک کنید.

 

 

 

تحریم ها

 

از دیگر موانع تجارت و صادرات درب و پنجره دوجداره به ترکیه میتوان به تحریم ها اشاره کرد. تحریم در واقع یعنی خرید و فروش برخی از کالاها از یک کشور خاص ممنوع میشود. ما با استفاده از مدیران کاردان و حرفه ای این موانع تجاری را در گروه خود رفع نموده ایم. با ما نگران هیچ چیز نباشید.

 

 

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *