توری کشویی ارزان قیمت

یکی از معضلات امروزه هر خانه ای جلوگیری از ورود حشرات به داخل خانه میباشد. به همین دلیل توری پلیسه در تهران و دماوند یکی از محصولات پرمصرف در این مناطق میباشد. این توری ها به دلیل راحتی در استفاده و همچنین کیفیت و مقاومت بسیار مورد توجه افراد و سازندگان ساختمان ها قرار گرفته اند. شما میتوانید به هنگام تهیه پنجره های خود توری های پلیسه را نیز همراه با آنها خریداری کنید. حتی این امکان وجود دارد که به صورت جدا این توری ها را خریداری کنید و بر روی پنجره های خانه خود نصب کنید. ما تولیدکننده پنجره دوجداره به صورت تخصصی در سراسر کشور هستیم و توری هایی با درجه کیفی بسیار بالا را برای مشتریان خود تولید مینماییم.

 

توری پلیسه در تهران:

یکی از محصولاتی که میتواند شما را در داشتن یک زندگی با آسایش بیشتر کمک نماید توری پلیسه در تهران و دماوند میباشد.

 

به شما پیشنهاد میکنیم درباره مطالب زیر مطالعه نمایید:

 

تولید توری پلیسه در تهران توسط نیروهای مجرب و حرفه ای

 

در فصل بهار و تابستان با گرم تر شدن هوا کم کم حشرات پیدا میشوند و دیگه باز کردن در و پنجره ها افراد خانواده را به دردسر می اندازد. توری ها بخش مهمی از پنجره هستند که میتوانند کمک کنند بدون استرس پنجره ها و درب ها را باز کنید و از هوای بیرون خانه لذت ببرید.

 

۱- بهبود کیفیت زندگی :

 

شرکت ما در راستای بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود اقدام به تولید توری پلیسه در تهران و دماوند جهت جلوگیری از ورود حشرات نموده است تا ضمن ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را نیز فراهم آورد.

 

۲- مزایای توری های ما :

 

توری های تولیدی شرکت ما به دلیل مزایایی که دارد مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است که در این قسمت به برخی از این مزایای اشاره میکنیم.:

 

  • راحتی در استفاده

 

  • طول عمر بالا

 

  • استفاده از متریال های درجه یک در ساخت توری ها

 

  • تنوع در مدل ها

 

  • تولید توری با بازشو در جهت دلخواه مشتریان

 

  • نصب سریع و آسان

 

  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای توری ها

 

 

انواع توری جمع شونده

انواع توری جمع شونده در تهران یکی از پرطرفدار ترین محصولات میباشد که ما با استفاده از مرغوب ترین متریال ها بهترین نوع آن را برای شما تولید میکنیم.

 

 

با انواع توری ها و ویژگی های آنها آشنا شوید ( کرج و سایر استانها)

 

توری ها یکی از بخش های مهم پنجره دوجداره در کرج و سایر استان ها میباشد. این محصولات به راحتی از ورود حشرات موذی به داخل خانه جلوگیری میکنند. ما به شما انواع توری ها را معرفی خواهیم کرد و ویژگی های آنها را به شما خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.  شما میتوانید انواع توری پلیسه در کرج و سایر نقاط کشور را از ما تهیه کنید.

 

 

 

۱- توری جمع شونده از بالا با فریم :

 

این توری با دست و به کمک طناب آویز به پایین کشیده شده و به وسیله دستگیره ها در پایین محکم میشود. قفل تعبیه شده در پایین را میتوان تنظیم کرد. در صورتی که دستگیره را به طرف بیرون پنجره فشار دهیم توری با سرعت ملایم به صورت اتوماتیک به طرف بالا حرکت میکند.

 

۲- جمع شونده از کنار:

 

این توری ها به وسیله دست و با کمک دستگیره ها به طرف چپ و راست بسته میشوند. با توجه به این که در قسمت فریم و لبه قاب توری آهنربا تعبیه شده در صورتی که این دو به هم نزدیک شوند همدیگر را جذب نموده و قاب بسته میشود. چون در قسمت پایین غلطک وجود دارد حرکت توری به راحتی صورت میگیرد و با کمی فشار به دستگیره توری به طور خودکار به سمت عقب حرکت میکند.

 

 

برترین توری لولایی

برای خرید برترین توری لولایی در تهران کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین توری ها را برای شما نصب کنیم.

 

 

۳-  جمع شونده از طرفین:

 

این توری ها توسط دست و با کمک دستگیره ها به طرف وسط بسته میشوند. به علت اینکه در لبه قاب ها آهنربا وجود دارد به محض نزدیک شدن دو در به یکدیگر آهنرباها یکدیگر را جذب کرده و موجب میشود که هیج درزی بین آنها وجود نداشته باشد. حرکت توری به علت وجود غلتک در قسمت پایین روان و راحت میباشد. برای باز کردن توری فقط کافیست کمی به دستگیره ها فشار وارد کنید. از مزایای این توری این است که در زمان های غیر ضروری نیازی به جدا کردن قاب توری نمیباشد.

 

 

 

۴- نوع ثابت با قابلیت جدایی پذیری :

 

برای نصب قاب توری اول قسمت بالای قاب را بصورت زاویه دار در قسمتی که برای این منظور درنظر گرفته شده قرار میدهیم. سپس آن را به صورت عمودی قرار داده و سرانجام قاب را به حالت کشویی به پایین حرکت میدهیم تا در گیره پایینی قرار گیرد. ما پیشنهاد میکنیم پنجره upvc در قزوین را به همراه توری خریداری نمایید تا در فصول گرم سال بتوانید با خیال راحت پنجره خود را باز کنید.

 

 

۵- لولایی ها :

 

دستگیره قاب توری را به طرف خارج فشار میدهیم که باعث آزاد شدن قفل های مربوطه شده و با کمک لولاهای در نظر گرفته شده در کنار به آسانی قابل باز و بسته شدن است.

 

 

باکیفیت ترین توری ثابت

تولید باکیفیت ترین توری ثابت در تهران تخصص ما میباشد و شما میتوانید انواع توری ها را با قیمتی مناسب از فروشگاه ما خریداری نمایید.

 

 

  • توری کشویی:

 

در این مدل از توری هابه علت وجود غلطک در قسمت پایین قاب توری با کمک دست به سمت راست و چپ به راحتی قابل حرکت میباشند. ما با دارا بودن بهترین دستگاه ها و حرفه ای ترین نیروها شما را در داشتن بهترین توری پلیسه در تهران یاری میکنیم.

 

 

 

ممتازترین توری پلیسه در دماوند را از کجا تهیه کنیم؟

 

استفاده از هوای طبیعت و محیط اطراف در تابستان و بهار از لذت های زندگی میباشد که هر انسانی به آن نیازمند است. هوای بهار با رایحه گل ها و نسیمی خنک تر و هوای تابستان با گرمای مثال زدنی خود برای هر انسانی نیاز است. اما با باز کردن پنجره های خانه در این فصول با ورود حشرات ریز و دشت مواجه میشویم که بسیار آزاردهنده است. شما میتوانید با استفاده از توری پلیسه در دماوند از حشرات موذی این منطقه راحت شوید.

 

 

 

۱- آیا میتوان توری ها را بر روی انواع درب ها نیز نصب کرد؟

 

بله شما میتوانید با نصب توری ها بر روی انواع درب و پنجره ایمنی منزل خود را بالا ببرید. همچنین با نصب توری ها میتوانید در فصل های مختلف سال درب و پنجره را با خیالی آسوده باز کنید و از هوای محیط لذت ببرید.

 

  • ساکنان شهریار بخوانند :

 

با استفاده از توری ها در پنجره upvc در شهریار و تمامی نقاط کشور میتوانید از ورود آلودگی ها و حیوانات موذی به منزل جلوگیری کنید. ما برای شما انواع توری ها را متناسب با پنجره دوجداره در شهریار و دیگر شهر های کشور نصب و اجرا خواهیم کرد.

 

 

مناسب ترین توری دوطرفه بازشو

اگر به دنبال مناسب ترین توری دوطرفه بازشو در تهران برای منازل خود هستید. با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات مفید و کافی در اختیارتان قرار دهند.

 

 

 

 ۲- فروش اقساطی پنجره در ولنجک برای تمامی کارمندان

 

ما جهت رفاه حال کارمندان عزیز تصمیم گرفته ایم محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار این قشر زحمتکش قرار دهیم. شما میتوانید انواع پنجره یو پی وی سی در ولنجک و سایر نقاط استان تهران را به صورت اقساطی از ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید تا بهترین محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

12 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      بله حتما دوست عزیز😊😊
      جهت اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید
      ممنون از لطف و محبتتون🌹🌹🌹

      پاسخ
  1. Meng xin
    Meng xin گفته:

    سلام ما ميتوانيم براي ارسال بار توري با گراماژ ٨٠ گرم در هر متر مربع با هم همكاري كنيم
    شاندونگ يونايتد در جينان، كشور چين

    ۰۰۸۶۱۸۶۶۰۱۹۱۹۷۰

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام دوست عزیز
      ممنون میشیم اگر لیست رو برای ما ارسال کنید و در واتس اپ به ما پیام بدید
      باعث افتخار هست همکاری با شما🌼😍🌹

      ۰۹۱۲۲۶۳۶۴۰۰

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *