انواع شیشه ویترای در شهرک والفجر | پنجره بالینکو

امروزه یافتن بهترین تولید کننده شیشه رنگی ، سنتی و ویترای بسیار مهم است زیرا این محصولات از پرطرفدار ترین ها در صنعت ساختمانی و دکوراسیون محسوب میشوند. این محصولات میتوانند مزایای بسیاری را برای یک ساختمان به ارمغان بیاورند. برای مثال شما با استفاده از این نوع شیشه ها میتوانید زیبایی و خلاقیت را چاشنی معماری ساختمان خود کنید و برای دکوراسیون خود از رنگ های متنوع بهره ببرید. شیشه رنگی در تهران و سایر نقاط کشور از محصولاتی میباشد که ما در شرکت پنجره بالینکو به صورت تخصصی برای شما عزیزان تولید مینماییم.

 

ما بهترین متریال ها را برای ساخت تمامی محصولات خود استفاده میکنیم و همچنین پرسنل متخصص ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها کالاها را به سلیقه شما طراحی و تولید میکنند. شما میتوانید این شیشه ها را به همراه انواع پروفیل ها در برندهای مختلف سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. ما با افتخار در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

 

تولید کننده شیشه رنگی ، سنتی و ویترای را ببشناسید

 

 

برخی از خدمات ویژه شرکت بالینکو را در این قسمت برای شما نام عنوان میکنیم:

 

 

۱- حمل و نقل ویژه سفارشات همراه با ارسال رایگان

 

 

۲- مشاوره حرفه ای و تخصصی بدون هیچ هزینه ای

 

 

۳- ارائه تمامی محصولات و پنجره upvc و آلومینیوم همراه با کارت گارانتی ( ضمانت نامه )

 

 

۴- قیمت مناسب به دلیل حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم مشتریان با کارخانه

 

 

۵- و …

 

 

 

بهترین تولید کننده شیشه رنگی ، سنتی و ویترای را بشناسید + خواص و کاربردهای این محصولات

 

 

این محصولات سالیان سال است که مورد توجه مردم قرار گرفته است و تاریخچه ای طولانی و باستانی دارد. به طوری که از زمان‌های دور با اضافه کردن نمک های فلزی و رنگی به شیشه های معمولی تولید می شده است. مردم از آن برای ساخت پنجره منازل و ساختمان های خود استفاده می کردند. استفاده از این شیشه ها هم حفاظ خوبی در مقابل نور آفتاب به حساب می آمد و هم باز تاب نور ،طیفی از رنگهای زنده را به وجود می آورد که زیبایی خاصی برای محیط خانه و ساختمان به وجود می آورد. ما تولید کننده شیشه رنگی و صادر کننده آن میباشیم و با افتخار در خدمت شما هستیم.

 

 

 

دکوراسیون با نورهای رنگی | پنجره بالینکو

استفاده از شیشه رنگی همراه با رنگ های متنوع میتواند نورهای رنگی را وارد ساختمان شما کند

 

 

تاریخچه ای از این محصول

 

 

در مورد مکان و تاریخ تولید اولین نوع این محصولات آمار زیادی در دست نیست. ولی آنچه که مسلم است تاریخچه آنها به زمان های بسیار دور موقعی که تمدن های باستانی زیر وجود داشتند بر میگردد:

 

۱- بین النهرین

 

۲- مصر

 

۳- امپراطوری روم

 

 

باورهایی در رابطه با وجود این محصولات در دوران باستان

 

 

عده ای بر این باورند که نخستین شی شیشه ای ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد در مصر و بین النهرین شرقی تولید شده است. و بر این اساس بسیاری مهد این کالاهای رنگی را به مصر نسبت می دهند. به طوری که می گویند هنرمندان آنها با افزودن تر کیبات فلزی مثل آهن و مس به شیشه مذاب باعث ایجاد رنگهای مختلف در آنها شده اند. شما میتوانید برترین نوع شیشه رنگی در شیراز را با بهترین برندهای یو پی وی سی و آلومینیوم از ما بخواهید.

 

 

امپراطوری روم و استفاده آنها از این کالا

 

 

عده ای هم معتقدند که صنعت شیشه سازی در امپراطور روم شکوفا و در اروپای غربی و مدیترانه توسعه پیدا کرده است  و رومی ها از جمله اولین کسانی بودند که از شیشه در هنر معماری استفاده کردند. همچنین در قرون وسطی از شیشه های رنگی  در ساختمان کلیسا ها استفاده میشده است. شما میتوانید با خرید شیشه رنگی در کاشان زیبایی معماری خود را دوچندان کنید.

 

 

 

 

 

خلاقیت و ابتکار صنعت گران

 

 

زیبایی و جذابیت شیشه های رنگی و سنتی در طول تاریخ از تمدن های باستانی گرفته تا خلاقیت و ابتکار صنعتگران امروزی موجب شده که نظر بسیاری از مردم به سمت شیشه های رنگی جلب شود. ما با تولید انواع شیشه رنگی در اصفهان و شهر های مختلف شما را در داشتن بهترین نوع این محصول زیبا یاری میکنیم.

 

 

 

 

 

تولید این محصول چشم نواز

 

 

تولید کننده شیشه رنگی برای تولید این محصولات  معمولا به دو روش عمل می کند. در یک روش شیشه سفید را در شیشه مذاب رنگی قرار می دهند تا هر دو طرف آن رنگی شود. و در روش دیگر به مصالح اولیه مواد شیمیایی اضافه یا کم می کنند. به عنوان مثال برای تهیه شیشه با رنگهای قرمز به آن اکسید مس اضافه می نمایند و رنگ زرد با اضافه کردن اکسید اورانیوم و کادمیوم و رنگ آبی پر رنگ به وسیله اکسید کبالت و همچنین برای ایجاد شیشه صورتی از سلنیوم استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

خواص شیشه سنتی ، ویترای و رنگی که شما را متعجب میگرداند

 

 

استفاده از این شیشه ها در پنجره دوجداره در تهران خواص مختلفی دارد که ما در این قسمت برخی از آنها را برای شما شرح میدهیم و اطلاعات مفیدی را در رابطه با این کالاهای خاص در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

۱- نشاط آور و جذاب

 

 

یکی از خواص شیشه های رنگی این است که نور را به رنگهای مختلف باز می تاباند. که علاوه بر جذابیت و زیبایی خاصی که به وجود می آورد باعث ایجاد محیطی پر نشاط گردیده و تا حدود زیادی از بروز افسردگی جلوگیری می کند. با تابش نور خورشید و ورود آن به داخل ساختمان شما با طیف گسترده ای از رنگهای متنوع مواجه بوده و این رنگهای متنوع به شما انرژی و روحیه مضاعف می بخشد. به همین دلیل استفاده از این محصولات در پنجره دوجداره در کرج را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

 

 

 

 

 

۲- مناسب برای روحیه انسان

 

 

همانطور که می دانید در شیشه های رنگی از رنگهای زرد ، سبز ، لاجوردی ، قرمز ، آبی، و ترکیبی از این رنگها مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای بالا بردن روحیه و ایجاد شادابی و حس آرامش در انسان نقش بسزایی دارد. مثلا بکار بردن رنگ آبی در شیشه های پنجره دوجداره در اصفهان و سایر نقاط دیگر موجب آرامش و یا سبز موجب شادی می شود.

 

 

 

 

 

۳- مقاومت بالا و ضدخش بودن

 

 

یکی دیگر از خاصیت این کالا مقاوم و با دوام بودن آن است. به طوری که به راحتی خراش بر نمی دارد و همچنین به آسانی پاک و تمیز می شوند. از طرف دیگر بسته به نوع اکسید فلزی یا مواد معدنی بکار رفته در شیشه های رنگی می تواند در برابر اشعه ماورا ء بنفش از خود مقاومت نشان دهد. شما میتوانید به راحتی قیمت پنجره دوجداره ۱۴۰۳ را همراه با این نوع شیشه ها از ما استعلام بگیرید.

 

 

 

شیک ترین شیشه ویترای در دهکده المپیک | پنجره بالینکو

برترین شیشه های سنتی را با رنگ های خاص و ویژه از ما بخواهید که تولیدکننده تخصصی آن هستیم

 

 

 

۴-حفاظت در برابر نور خورشید و حشرات موذی

 

 

شیشه های سنتی حفاظ خوبی در برابر نور آفتاب محسوب می شوند و همچنین می توانند موجبات محدودیت دید از بیرون به داخل ساختمان را فراهم آورند بدون اینکه از میزان نور به داخل محیط کاسته شود. ایجاد نورهای رنگی که توسط شیشه رنگی ایجاد می شود موجب می شود که حشرات موذی از محیط خانه و ساختمان فراری شوند.

 

 

 

 

 

۵- کاربردهای متنوع و خاص این کالا

 

 

این کالاها کاربردهای متفاوتی در زندگی انسان دارند. ما به عنوان تولیدکننده پنجره دوجداره در سراسر کشور و همچنین صادر کننده انواع درب و پنجره در این قسمت برخی از این کاربردها را عنوان مینماییم :

 

۱- تزئین نمای بیرونی

 

۲- به کار بردن این محصول در دکوراسیون داخلی

 

۳- پارتیشن بندی با استفاده از این کالا

 

۴- دیوار پوش شیشه ای ، ویترین و شیشه آسانسور

 

۵- اشیاء تزئینی

 

۶- و …

 

 

 

پنجره بالینکو 🧡 پنجره ای برای تو

🎨 شما عزیزان میتوانید شیشه رنگی ، سنتی و ویترای خود را با طرح دلخواهتان سفارش دهید و از ما که تخصصی ترین تولید کننده آن هستیم بخواهید 🎨

 

 

 

نتیجه گیری

 

 

شیشه های رنگی در معماری ،طراحی خودرو ، طراحی دکوراسیون داخلی استفاده های زیادی دارند و بهترین گزینه در طراحی دکوراسیون داخلی هستند که ما در شرکت پنجره بالینکو بهترین نوع آنها را برای شما تولید میکنیم. همچنین با توجه به متنوع بودن شیشه های رنگی در بخش‌های مختلف ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که امروزه شرکت ها با توجه به سلیقه مشتریان و نیاز بازار به تولید شیشه های رنگی می پردازند و پیش بینی می شود با توجه به پیشرفت تکنولوزی امکانات زیادی را برای جوامع بشری و نسل های آینده فراهم نمایند.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *