زجاج ملون الرحمانیه | پنجره بالینکو

صادرات شیشه رنگی و سنتی به امارات و قطر یکی از خدمات ویژه شرکت پنجره بالینکو میباشد. امروزه این نوع شیشه ها مورد توجه بسیاری از دیزاینر ها و سازندگان قرار گرفته است. این محصولات میتوانند دکوراسیون ساختمان ها را چه از داخل و چه از خارج متحول کنند. نورهای رنگی در کنار هم فضای دل انگیزی را برای شما ایجاد میکنند و میتوانید با آرامش بیشتری به کارهای خود رسیدگی کنید. ما یکی از تولیدکنندگان برتر شیشه رنگی در تهران و سایر نقاط ایران میباشیم که این روزها بسیاری از محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز صادر میکنیم. همچنین با دارا بودن نیروهای حرفه ای و دستگاه های روز دنیا توانسته ایم برترین محصولات را برای مشتریان عزیز خود تولید نماییم.

 

 

صادرات شیشه رنگی و سنتی به امارات و قطر در کوتاه ترین زمان ممکن

 

 

 

 

  • شیشه دکوراتیو در امارات

 

 

  • درب آلومینیومی در امارات

 

 

صادرات شیشه رنگی و سنتی به امارات و قطر با پشتیبانی شبانه روزی

 

این روزها پشتیبانی یکی از مهمترین معیارهای خرید برای مشتریان میباشد. اگر مشتریان بخواهند کالایی را از کشور دیگری تهیه کنند اهمیت پشتیبانی نیز دوچندان می‌شود. اما برای بسیاری از افراد که در کشورهای قطر و امارات زندگی می‌کنند این سوال پیش می آید که از کدام شرکت درب و پنجره های خود را وارد کنند که با خیالی آسوده بتوانند از آن استفاده کنند؟ ما تولیدکننده پنجره دوجداره میباشیم و در این قسمت برای شما عزیزان شرح خواهیم داد که چگونه وارداتی مطمئن را تجربه کنید.

 

 

زجاج ملون العین | پنجره بالینکو

انواع شیشه سنتی در قطر با کیفیتی فوق العاده و زیبایی مثال زدنی را از ما تهیه کنید

 

 

۱- برطرف کردن سریع و موثر مشکلات مشتریان

 

یکی از نقاط قوت شرکت ما در بخش پیگیری سفارشات و پشتیبانی میباشد. تمامی مشتریان عزیز میتوانند در هر لحظه ای با ما تماس بگیرند و از آخرین وضعیت سفارشات خود اطلاع پیدا کنند. پنجره upvc یکی از محصولات صادراتی ما میباشد که میتوانید با خیالی آسوده آن را سفارش دهید. کارشناسان ما سفارشات شما را پیگیری خواهند کرد و تا زمانی که محصول به دستتان برسد با شما در تماس خواهند بود. به همین دلیل شما میتوانید یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

 

 

 

۲- اعتماد به شرکت ها

 

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند اعتماذد به فروشنده ها میباشد. بسیاری از فروشنده ها نا معتبر میباشند و یا محصولی بی کیفیت را در اختیار مردم قرار میدهند. ما به شما پیشنهاد میکنیم تا حد امکان محصولات خود را مستقیما از تولیدکننده و بدون واسطه خریداری نمایید. با این کار دیگر نگران کیفیت محصول خود و تقلبی بودن آن نخواهید بود. ما از تولیدکنندگان معتبر درب و پنجره دوجداره در تهران و سایر نقاط ایران میباشیم که امکان صادرات محصولات خود را برای کشورهای همسایه نیز فراهم نموده ایم.

 

 

 

زجاج ملون دبی | پنجره بالینکو

طراحی شیشه ویترای در امارات به سلیقه شما همراه با مشاوره رایگان

 

 

۳- راهنمایی در انتخاب محصول

 

امروزه مشاوره یکی از مهمترین خدمات شرکت ها به حساب می آید. راهنمایی تخصصی میتواند کمک شایانی به انتخاب محصول توسط مشتریان نماید. مشاوران ما به صورت رایگان و تخصصی در خدمت شما عزیزان هستند و شما را راهنمایی میکنند تا بهترین محصول را متناسب با دکوراسیون ساختمان خود انتخاب کنید. پروفیل درب و پنجره آبایان در تهران و سایر نقاط کشورهای ایران ، قطر و امارات را نیز میتوانید از ما تهیه کنید که از نمایندگی های اصلی این محصول میباشیم.

 

 

 

 

 

۴- مدیریت شرکت و اهمیت آن ( مهندس فرشید طالبی )

 

یکی از مهمترین عواملی که باید به آن توجه کنید مدیریت شرکت میباشد. شما باید محصولات خود را از شرکت هایی تهیه کنید که مدیران لایق و با سابقه داشته باشند. مهندس فرشید طالبی از با سابقه ترین و نام آشنا ترین مدیران در صنعت تولید درب و پنجره میباشد که مدیریت شرکت پنجره بالینکو را بر عهده دارند. بنابراین اگر به انواع شیشه ها و پنجره ها نیاز دارید میتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. ما در شرکت خود صادرات شیشه رنگی و سنتی به امارات و قطر را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم.

 

 

 

زجاج معشق الشارقه | پنجره بالینکو

لاکچری ترین نقشینه در العین با رنگ های ثابت و طول عمر بسیار بالا

 

 

تست سلامت محصولات تولیدی و اطمینان خاطر مشتریان

 

ما در گروه خود جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز تمامی محصولات تولیدی را قبل از ارسال تست مینماییم. تست سلامت محصولات به این دلیل انجام میشود تا کالایی با بالاترین کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهیم. رضایت مشتریان عزیز اولویت مجموعه ما میباشد. اگر قصد خرید پنجره دوجداره در کرج و سایر نقاط ایران ، امارات و قطر را دارید ما انواع تست هایی که قبل از ارسال انجام میشود را در ادامه برای شما بیان مینماییم.

 

 

رضایت مشتریان

 

 

چولگی و خمیدگی

 

یکی از تست هایی که بسیاری از شرکت ها به آن توجه نمیکنند و محصولات را بدون این تست وارد بازار میکنند تست چولگی و خمیدگی میباشد. با استفاده از این تست میتوان متوجه شد که آیا محصول مناسب برای استفاده است یا خیر؟ آیا دارای خمیدگی یا ایرادی است؟ بنابراین این تست را باید تولیدکنندگان جدی بگیرند تا رضایت مشتریان را جلب کنند. ما با افتخار و به صورت رایگان این تست ها را برای مشتریان خود انجام میدهیم. قبل از صادرات شیشه رنگی و سنتی به امارات و قطر آنها را برای شما تست مینماییم و در اختیارتان قرار میدهیم.

 

 

 

زجاج معشق عجمان | پنجره بالینکو

مدرن ترین شیشه رنگی در دبی با امکان سفارش آنلاین

 

 

تست رنگ

 

این تست هم یکی از مراحل اصلی گروه صنعتی ما میباشد. ما تمامی محصولات خود را تست رنگ مینماییم. این تست بر روی ثبات رنگ محصولاتع متمرکز میشود تا اطمینان پیدا کنیم محصولات از لحاظ رنگ کاملا ثابت و پایدار میباشند. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و شیشه های رنگی میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

تست مقاومت

 

در این تست سعی میشود تا مقاومت کالاها را به چالش بکشیم و بدانیم که در برابر ضربات ، وزن و حتی باد و طوفان به چه میزانی مقاوم هستند. برای خرید پنجره آلومینیوم ترمال بریک در تهران و سایر نقاط ایران و امارات و قطر میتوانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. ما محصولاتی کاملا مقاوم را به شما تحویل میدهیم تا با آسودگی کامل از آنها استفاده نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *