شیشه پرده کرکره دار در حسن آباد | پنجره بالینکو

شیشه پرده کرکره دار در تهران و کرج از محصولاتیست که روز به روز طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب میکند. این نوع شیشه ها یکی از محصولات خاص در صنعت درب و پنجره به حساب می آیند و در مکان های مختلفی استفاده میشوند. این محصول به دید بسیاری از کارشناسان یکی از تحولات و پیشرفت های عظیم بشمار می آید که مزیایای زیادی را در خود گنجانده است. شیشه های دوجداره همواره مورد توجه بسیاری از افراد و سازندگان بوده است و عایقی مناسب برای هر بنایی میباشند. ما تولیدکننده پنجره دوجداره به صورت تخصصی هستیم و نمایندگی اصلی تمامی برندهای معتبر در این صنعت را دارا میباشیم. بنابراین شما میتوانید انواع مختلف این نوع شیشه ها را از ما بخواهید.

 

 

زیباترین و مدرن ترین شیشه پرده کرکره دار در تهران و کرج با تضمین کیفیت را برای شما نصب خواهیم کرد

 

 

 

 

 

شیشه پرده کرکره دار در تهران و کرج با مزیت هایی باور نکردنی

 

به مرور زمان و با پیشرفت و نفوذ علم در صنعت درب و پنجره دوجداره شیشه های چندجداره روی کار آمدند که مزایای بسیاری دارند. از جمله مزایای آن میتوان به عایق بندی مناسب ، مقاومت بالا و … اشاره کرد. اما بسیاری از دانشمندان و محققین در این حوزه با مطالعات فراوان و تمرکز بر روی طراحی پنجره های چندجداره به یافته های جدیدی دست یافتند. آن ها بعد از آزمون و خطاهای مختلف توانستند شیشه پرده کرکره دار در تهران و کرج را طراحی کنند. البته این مدل یک طراحی جهانی بود که شامل شهر های مختلف کشور ما نیز شد و بسیاری از تولیدکنندگان به آن پرداختند . اما مزایای این طراحی و این نوع محصول چیست؟ با ما همراه شوید تا برای شما شرح دهیم.

 

 

شیشه پرده دار در شهرک بنفشه | پنجره بالینکو

شیشه به همراه پرده در کرج و عظیمیه را با قیمتی مناسب و از تولیدکننده معتبر خریداری نمایید

 

 

۱- حفظ حریم خصوصی

 

این نوع از پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که یک نوع از پرده کرکره ای درون آن و بین دو شیشه تعبیه شده است. با وجود این پرده دیگر نیازی به نصب پرده در پشت پنجره وجود ندارد و بسیاری از خانواده ها میتوانند به راحتی از این نوع پنجره استفاده کنند. بدین ترتیب در واقع با یک خرید دو هدف محقق میشود. هم پنجره دوجداره در تهران خریداری میشود و هم پرده همراه آن است. این نوع پنجره ها حریم شخصی افراد را حفظ میکنند و امنیت محیط کاری و زندگی آن ها را افزایش میدهند.

 

 

 


فروش اقساطی درب و پنجره در تهران و ولنجک به همراه ضمانت نامه


 

 

 

۲- طول عمر بالای کرکره ها

 

در این محصول پرده های کرکره ای به کار رفته شده است. این پرده ها معمولا از جنس آلومینیوم ساخته شده اند و به همین علت دوام بسیار بالایی دارند. این نوع از پرده ها به دلیل متریال بسیار مرغوبی که در ساخت آنها به کار رفته است میتوانند تا زمانی که پنجره عمر میکند دوام داشته باشند. بنابراین با خرید این محصول دیگر نیازی نست نگران خرابی یا از بین رفتن پرده های درون آن باشید. شما میتوانید پنجره upvc را با انواع پرده های کرکره ای سفارش دهید و از انتخاب خود لذت ببرید.

 

 

انواع برند های یو پی وی سی پرده دار در شمال تهران را به همراه گارانتی و مشاوره رایگان در اختیار شما قرار میدهیم

 

 

۳- فضاهای اداری

 

امروزه بسیاری از ادارات و شرکت ها به دنبال پرده های کرکره ای میباشند. اما بسیاری از آن ها گلایه دارند و معتقدند به مرور زمان پرده ها بر اثر گرد و غبار زیبایی خود را از دست میدهند و یا در مدت زمان کوتاهی باید تمیز شوند. حتی برخی از آنها از خراب شدن کرکره ها بر اثر ضربات و یا اتفاقات ناراضی میباشند. اما ما برای این ادارات و شرکت ها پیشنهاد ویژه ای داریم. شما عزیزان با خرید شیشه پرده کرکره دار در تهران و کرج میتوانید مشکلات خود را در زمینه پرده حل کنید و از زیبایی و تمیزی آن لذت ببرید.

 

 

 

 

۴- زیبایی و راحتی در استفاده ( کرجی ها مطالعه کنند )

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از این شیشه ها زیبایی منحصر به فرد آن میباشد. این محصولات میتوانند دکوراسیون فضای کاری و منزل شما را متحول کنند. این نوع از پنجره دوجداره در کرج علاوه بر زیبایی به گونه ای طراحی شده است که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. شما میتوانید به آسانی در طول روز نور داخل ساختمان را تنظیم نمایید و از فضای متعادلی برخوردار باشید. همچنین این نوع از شیشه ها به حفظ دمای محیط داخلی کمک شایانی میکند و عایق بندی ساختمان شما را کامل تر میگرداند.

 

 

شیشه پرده کرکره دار در خرمدشت | پنجره بالینکو

برترین پروفیل upvc به همراه پرده کرکره ای در سوهانک و ولنجک را با طراحی نوین و طبق مد روز دنیا از ما تهیه نمایید

 

 

انواع شیشه پرده دار را بشناسید

 

برای بسیاری از افراد سوال است که این محصول چند مدل دارد؟ و یا از کدام مدل استفاده کنند بهتر است؟ ما جواب این سوال ها را برای شما پاسخ میدهیم تا به هنگام خرید دچار تردید نباشید. شیشه پرده کرکره دار در تهران و کرج را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد. شیشه هایی که با دست میتوانید پرده ها را تنظیم نمایید و باز و بسته کنید. اما در نوع دوم به وسیله ریموت این کار را انجام میدهید. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد این دو نوع محصول بیان میکنیم.

 

 

مهارت گروه بالینکو در طراحی و نصب
0%

 

 

شیشه پرده دار دستی

 

در این نوع از محصولات شما میتوانید به صورت دستی پرده های بین پنجره دوجداره در شهرک غرب و سایر نقاط کشور را باز و بسته کنید. اما جالب است بدانید که این نوع از محصولات خود به دو مدل ولومی و مغناطیسی تقسیم میشوند. در نوع ولومی شما به وسیله یک اهرم که به شکل ولومی است میتوانید پرده های داخل شیشه را تنظیم نمایید. اما در نوع دوم شما به وسیله مغناطیس ها میتوانید به صورت دستی پرده ها را حرکت دهید. بنابراین نوع دستی این محصولات دو مدل دارد:

 

🤩 نوع ولومی

 

🤩 نوع مغناطیسی

 

 

 

شیشه پرده کرکره دار در گلشن | پنجره بالینکو

شیشه های کرکره دار به همراه پروفیل رنگی را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی ارزان تر از ما و بدون واسطه خریداری کنید

 

 

شیشه پرده دار ریموتی

 

در این نوع از محصولات افراد دیگر به صورت دستی پرده های کرکره ای درون شیشه را باز و بسته یا بالا و پایین نمیبرند. این کار را توسط ریموت انجام میدهند. ریموت این محصول به گونه ای طراحی شده است که به هنگام بسته شدن پرده را بالا میکشد و در درون خود جمع میکند. اما به هنگام باز شدن این ریموت پرده را از درون خود آزاد میکند و پوشش مناسبی را برای افراد ایجاد میکند. برای خرید و نصب پنجره هافمن در کرج و هشتگرد حتی به همراه پرده شما میتوانید از مشاوران ما به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *